Gör det bästa av saken!

Hej älskade bloggläsare! Nu är det ida här som skriver, jag vet att jag inte har bloggat på flera dagar men om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt glömt det helt.. Har ju fult upp hela tiden. Är fortfarande ute på sjön! Vi badar solar äter blåbär och massa mer ;) älska älska älska! Har lixom ett underbart liv utanför bloggvärlden! Men kommer blogga massa mer när skolan börjar! Lovar. Men kommer hem om kanske 4-5 dagar, Sen är jag hemma några dagar sen åker vi upp till våran lägenhet i Åre i ungefär en vecka. Sen efter det ska jagpå forbollsläger sen börjar skolan! Så fult upp dom senaste veckorna nu! Men sen :D nu är vi ute med våra kusiner och mammas bästaväns familj, ska kanske träffa Disa och hennes familj snart och kanske mina andra kusiner :) MYSIGT puusssssss! Nu ska jag spela lite kort med brorsan och sen bada! Vi hörs :D

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0