Fult upp idag!



sovit gått? Det har iallfall jag! :D Eller vaknade runt 9, för att det var ljust, men sen sommnade jag om till typ 11! Idag ska jag inte göra något speciellt, bara vara hemma och fixa massa saker, börja packa till båten, mamma vill ha hjälp att plantera om hennes palmer. Och lite sånt! Så vi ska åka och handla mat till båten, packa ner massa saker i båten.. ja bara fixa massa, så ser min dag ut idag.. Vad ska ni göra idag då? Men kommer sägert ha skit tråkigt idag så jag finns på mobilen hela tiden! Så alla smsar mig idag! ;) haha. Juste, lägger kanske in bilder sen på hur mitt hår vart, asså man ser inte stor skillnad alls så ni kommer tycka, what? har hon klippt sig? Men ändå, lite kortare + mycket tunnare! antingen ska håret vara så långt så det är under bröstet, eller kortare och är över, för annars speratar sig det bara.. men det är skit skönt med kortare och trivs grymt med det! :D



Bästavän, du och jag pratar alltid om allt tillsammans! Jag håller mig till dig, och skiter i dom falska! visst?
Älskar dig! ♥


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Mathilda

Åååå! Gulle! Det är så himla skönt vi förstår alltid varran så himla bra! Jag holler mig till dig och jag släpper aldrig taget ! Du och jag föraltid! Älskar dig mest bästavän ! <3 skit i dem falska..

2011-07-08 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0