Förlåt..

Förlåt för jag inte har bloggat något idag, men när jag vakna åkte jag och mamma direkt till mina kusiner för att lämna katten, hon är där medans vi är borta. Sen åkte vi och handlade! ska ju vara borta mellan 3-5 veckor så det vart mycket kan man säga!! Sen åkte jag direkt till centrum för att träffa min kusin, hon jobbar på guldfynd så hon skulle visa mig lite snygga smycken , sen kollade vi lite i andra affärer också. Så jag köpte ett skit snyggt halsband, 70% ! Det kallar jag bra! :D ska nog dit imorgon och köpa lite fler saker , skit snygga saker! Sen åkte jag hem till henne en stund. Hon kunde inte ha en bh så jag fick den! Skit söt, och passade perfekt! Så toppen! :D Nu är jag bara hemma med brorsan, mamma och pappa har åkt på 40års fest till pappas bästa polare ;) farmor kommer hit snart och då ska vi käka tacos! favoriten ju :D haha, men måste vara lite social med brorsan nu, han börjar bli lite arg! ;) Najs dag!

Idag när jag var i båten↓



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0