Älska!

Har precis duschat, vart en riktigt lång duscning ;) Tvättade håret riktigt länge, mamma masserade mig också i min hårbotten, så sjukt skönt! sen balsam i lääääänge. Sen rakade jag såklart benen och allt! Så skönt! Nu sitter jag i soffan och bara tar det lungt, har handduken runt håret.. tar 1000 år att tårka för mitt tjocka hår! Så på torsdag ska jag följa med mamma in till stan, och jag klipper mig där, sjukt slitna toppar, så det ska av sen ska jag tunna ur håret skit mycket!! Yes, nu ska det bli tunt :D Like. och så! Så det ska bli bra tror jag! Det är så slitet nu så kan inte göra så mcyket med det.. ''/ usch, skit fult ;) men men.
Gaashhh, vad mysigt det är att vara tjej! :D


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0