Åker nu

Jag har inte bloggat idag för vi har haft fult upp! Åkt och hanlat massa olika saker till sjön, packat in saker! packat, och massa mer! Vi ska vi åka hemifrån! Är det någon som vill gästblogga medans jag är borta? är borta mellan 3-5 veckor! och jag tar inte med mig datan så det skulle vara sjukt jävla snällt! NÅGON? Hör av dig  till mig om du sä sjukt gullig! Men det ska bli jätte skönt att åka ifrån allt! Lämna allt och alla.. super härligt ju! Och sen eftersommaren vill jag börja i min gammla klass, men i know.. det gå inte men ändå. Aja, måste åka nu! Vi hörs och syns bloggen!Försöker blogga så mycket jag kan via mobilen. Men då vet ni varför det inte kommer några bilder, eftersom man tyvärr inte kan lägga in det via iphonen .. Puss ♥


Jag i båten. LOVE


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: nora :)

SÖÖÖÖÖÖTAST!! måste träääffas snart ! <3

2011-07-11 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0