Subway

Eftersom det är Olles födelsedag så fick han bestämma lunch, och självklart vart det subway då! Mamma och pappa ska träna en timme sen köpter dom det, sjukt gott! När det slutar regna ska jag och olle typ ut, åå hatar verkligen det här vädret! Någon som gillar regn? ^^ tror inte det va! ;)


Länge sen! Den här bruden kommer hem från Thailand idag med ett ed-hary linne, en ed-hardy t-shirt & ett iphone skal till mig! Visst är hon göööllig? :D


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: ellinor

JAG HATAR REGN!

synd att vi inte kunde skicka iväg regnet till de i Afrika som behöver regnet!

Grattis till Olle!

kram!

2011-08-07 @ 15:02:57
URL: http://www.ellinorlindstrom.devote.se
Postat av: Frida

Haha, hälsa din brorsa grattis, 

Föresten.. Kan du ses nästa vecka? :D

älskar + saknar dej! <3

2011-08-07 @ 18:16:31
URL: http://lixxom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0