Sova nu

Nu måste jag verkligen sova, inne på mobilen! Planerna vart som dol va planerade, vi sticker till Åre imorofn bitti, tidigt! Så därför måste jag sova nu! Men det ska vara piss väder där så vi får se hur länge vi stannar, vi får ju välja det själva eftersom det är våran lägenhet! Men jag tar med mig datan dit, kommer sitta vid den hela bilvägen! Haha, 6 timmar ;) så det blir mycket bloggning, och alla får smsa mig sp jag har något att göra! Juste, pappa har lagt in bilderna från semestern, alltså från sjön , in på datan u. Så försöker lägga in lite imorgon medans vi åker! Perfekt ju! :D nu måste jag sova.. GODNATT! '

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0