SNART HEMMA!

Hej bloggen, ida här nu! Sitter i solen och njuter av det sista här ute på sjön nu! Vi är hemma om ungefär lite mindre än 2 timmar. Då ska vi packa ut allt och fixa båten. Sen åker hem! Har varit ute i 4 veckor nu! Härligt! Sol nästan varge dag, färg har man iallafall fått ;) men om några dagar åker vi ju upp till Åre. Men brorsan fyller år på söndag så antigen firar vi han där eller här hemma. Har inte bestämmt än! Men idag ska jag nog bara ringa någon kompis och kolla om någon ska träffas eller åka till typ Täby eller kista eller något skoj ;) Grönan blir nog snart också! Längtar efter allt! Och förlåt att jag inte har bloggat något, men är hemma snart, så satsar jag på uppdateringen för att få tillbaka mina läsare :D tar såklart med mig datan till Åre också så det blir uppdatering både där och i bilen ;)

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0