Ni är bäst :D

Som jag har sagt, när jag var borta hade jag 'sämst' statistik tyvärr.. låg runt 10-20 varge dag ;s Jag kom hem idag , och har ju bara bloggat idag. Och har redan kommit upp i 92 unika! och fått kommentarer! sjukt glad :D Fortsätt såhär! Men dagen är ju inte slut än, hoppas jag kommer över 100 iallafall! Älskar er! ♥




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: - linnea thi elg '

Hoppas att det fortsätter gå upp för dig :9

Btw, jag är asiat och svensk. Eller asso jag är adopterad ifrån asien. Jag har skrivit lite om hur det är och sånnt, efter att fått miner om hur en asiat ser ut, efter att få massa kommentarer om att jag är asiat, blickar och liknande. Jag har trott i hela mitt liv att det egentligen inte händer? Men ju äldre jag blir desto mer märker jag att sånnt händer bakom min rygg av allt från 5-20+ åringar gör det.. Läs mitt inlägg om hur jag reagerar : http://linneathielg.myshowroom.se/this-is-me-skriver-lite-bara/#respond



Kärlek / Linnea Thi Elg

2011-08-06 @ 17:19:44
URL: http://linneathielg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0