My day

Godmorgon bloggen! Har precis ätit frukost , och firat brorsan med massa persenter! Vi får se vad som händer idag, måste iallafall åka och hanla typ mat och sånt? sen om olle behövde båta något så måste jag med. För när Olle fyller år får alltid jag något litet, och när jag fyller år får olle något litet ;) så jag fick en svart bh, för mamma köpte den samma dag som jag var med disa i kista s¨hon viste inte att jag köpte en, så nu har jag två.. så ska byta till en annan färg eller byta till något helt annat , får se ;) Men jag måste ju vara lite social med olle nu. Men jag kommer självklart blogga sen. Juste, släckten kommer 5, då blir det kräftskiva, som alltid på olles födelsedag! Så sjukt gott, hatar räkor och andra skaldjur, men kräftor är sjukt gott! Det kommer bilder :D




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emelie Högström

länkbyte? <3

2011-08-07 @ 11:14:49
URL: http://jbsflickvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0