Måste packa nu..

Imorgon ska jag på fotbolls läger med Disa & Petra, är inte så jätte taggad men jag lovar, vi kommer göra det grymt! :D Ska möta Disa halv 9, sen cyklar vi dit! det börjar 9 så vi har gått om tid på oss. Sen träffar vi Petra där. Petra kommer sova här någon dag i veckan , men vet inte riktigt vilken dag än, vi skulle snacka om det imorgon! Men eftersom jag måste gå upp halv 8 imorgon så ska jag lägga mig nu, måste bara packa lite saker som ska med dit imorgon! Men det blir väll kul !

Sen på kvällen har jag fotbolls träning med mitt lag, då ska Sandra Hägerth prov träna, det blir ju grymt! :D Sjukt kul ju! Så den här veckan blir verkligen fullproppad! Fotbollsläger hela veckan + fotbolls träning på måndag, tisdag och torsdag! Sen på lördag sover jag hos Kajsa baby och förmodligen går på ung08! Men det blir najs, sista veckan på sommarlovet ju! Hämskt.. ;s Men nu måste jag packa!


Jag & Filippa idag!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0