JAG ÄR TILLBAKA

Jag är tillbaka nu i bloggvärlden! Kännde verkligen att jag behövde ta en paus.. men jag fick kommentarer och statistiken gick inte ner på 0 när jag inte bloggade! den höll sig uppe, så jag ger er en chans + nu när skolan börjar och lovet är slut så hoppas jag på bättre statistik! Så nu ska jag blogga så mycket jag kan, och nu får ni ge mig något också, tex kommentera?! :D

Bilder från idag med filippa!




Nähep? nu gick det inte att lägga in bilder! Får lägga in dom någon annan dag..


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Elin

Hjälp mig att välja ny hårfärg :) Alla som kommenterar får en länkning..



(förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer)

2011-08-15 @ 17:41:03
URL: http://godizgriisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0