Hemma!

Nu är jag hemma! ska försöka lägga in massa bilder från semestern! Pappa måste bara ladda ner alla från kameran! Sen lägger jag in dom. Nu ligger jag bara i sängen och håller på med datan, haha. Såklart det första ag gorde när jag kom hem ^^ Vet inte vad jag ska göra, så om någon vill träffas, ring eller smsa mig då! Iallafall, vi har haft det super härligt. Solat och badat hela dagarna typ! Vi har även åkt vattenskider och sånna roliga saker! Kommer kanske in videosar när jag åker, får se ;) Men ska snart försöka hitta på något. Men nu ska jag försöka ha bra uppdatering och sånt. Så börja läs bloggen igen, vill få upp mina 100 läsare igen! :D



Jag och stina! Berättar med om dehär i ett annat inlägg. Älskar bilden !

// Ida , Kiss ♥


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0