Hemma, sjukt kul dag med brudarna!

Hemma nu efter att ha varit på läger hela dagen + träning. Shit, jag är verkligen helt slut! Först läger i 7 timmar, sen cykla hem med disa och petra, äta något på 15 min sen ner på träning. Det blir exakt samma imorgon eftersom vi har träning då också! Men det är sjukt kul, shit vad jag älskar fotboll asså! :D grymt ju! Men iallafall, jag har inte spelat så jätte mycket idag på lägret för jag har ju nya skit snygga fotbollsskor ;) och jag får värsta skavsåren av dom tyvärr.. så jag kunde först inte gå för det gjorde så ont, och speciellt inte sätta ner foten i skon, så jag fick spela barfota och med mina foppa! Haha, så petra och disa kallade mig foppa sen ;) men ja, jag hade värsta blåsorna och hade sjukt ont, sen kommer dumbommen Petra Linde och kliver mig på hälen med sina dobbar med flit.... ;) så hela blåsan går upp och det blir typ värsa köttsåret! sen på eftermiddagen mötta vi pojkar 99-98. Men jag kunde tyvärr inte vara med då eftersom jag hade så sjukt ont, så jag fick spela med mina gammla på träningen, fast jag hade skavsårsplåster.. Men får göra det bästa av saken imorgon! Men har haft det kul, hela gruppen är nära, och alla har jätte kul tillsammans! Så det är bra, men nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha till mig lite, tvåla in mig, tvätta håret, raka benen och mer. Härligt!


Bara jag som tycker man har blivit lite brun i sommar?


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0