Grym dag med Hanna

Haft en grym dag! Shit vad kul vi hade! Förs va vi hos mig en stund. Sen när vi åt lunch sa mamma att det var något som hete ''spride'' som va i stockholm idag. Jag fattade ju inte var det va först, men sen berättade mamma att det var typ homosexuella som går typ som ett tåg och står för de dom är typ. Men det var typ inte bara de men mest. Så vi åkte in dit för att lixom hitta på något att göra idag, det va faktiskt sjukt kul att se på! Det var tex massa killar som var utklädda till tjejer, såg sjukt roligt ut :D menar inte att det är något fel på det, för det är ju det inte! men såg lite roligt ut.. sen var det ju bara vanliga fjortis tånåringar som också va i det där STORA tåget som bara va där för att typ ha kul, dom dansade och drack o allt.. mindra kul kanske men aja. Sen gick vi vidare och kollade lite i affärer och fikade och så, mysigt :D Sen åkte vi hem och åt middag & fixade våra naglar! SUPER.
Älskar dig hanna, du är underbar! ♥


Finaste








Sur jag ser ut då'?




-.-






I tåget var det lixom massa olika grupper, vissa åkte på flak, och några gick! Gubben nu ser på flaket hade nog drukigt lite iallafall ;) haha!


Kille utklädd till tjej!














Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Vilma

Fina bilder! Allt bra? :)

2011-08-08 @ 13:15:13
URL: http://vilmassfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0