Frukost

Sitter nu i soffan och myser och äter frukost. Hanna kommer snart, hon går typ nu från henne så ska gå och möta henne tror jag! Sen när hon har kommit så lägger jag in bilder på det jag köpte, lovar det kommer! Men vi får se vad vi hittar på, jag va sugen på att bada och sola men det var inte direkt det finaste vädret om man får säga så.. men vi hittar ändå på något sköööj, det gör vi alltid! :D Men ska gå och möta henne nu! Bloggar sen! ♥


Haha, men gud! Sjukt gammal bild på mig och hanna innan berga ;)


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: leia wetterstrand

söt blogg :)

2011-08-06 @ 13:25:30
URL: http://leiawetterstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0