Det kommer senare

Bilderna på det jag köpte idag kommer ikväll eller imorgon. Satt i soffan med brorsan och mamma och kollade på tv, då kom det upp från typ afrika när lejon tar massa djur, och jag har ju varit i afrika på stort safari så jag har lixom sett alla djur, speciellt girafferna, så sjukt fina! Så va det massa lejon som hoppade på en giraff.. och man såg hur mycket panik den fick, och tillslut bara föll den ihop, dog :( Jag började stor gråta, hämskt! Så nu är jag på lite dåligt humör så ska kolla på film med familjen och bara ta det lungt och mysa! älska. Så orkar inte fixa bilderna på sakerna nu.

Imorgon blir det mys, träffas Hanna bästavän. Har inte träffat henne på så sjukt länge nu så ska blir kul! Saknar bruden sjukt! Men vi får se vad vi hittar på, jag skulle nog vilja bada och sola eller något sånt. Kanske åker ner och köpter lite god frukt eller något och tar med, vem vet? :D äter ju inte godis så det blir det iallafall inte, frukt är ju godare! Men iallafall, nu ska vi kolla på film! Bloggar när jag är mer på humör! :D Love


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: CEZZii

Hej! :) vill du vara med i min "dagensblogg"-tävling med chansen till extra besökare? Skriv bara "jag är med" i det här inlägget (http://cezzii.blogg.se/2011/july/dagens-blogg-3-extra-vinnare.html) SPAM ÄR TILLÅTET.



Take care, LOVE CEZZii ♥

2011-08-06 @ 03:34:25
URL: http://cezzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0