Dagen blir grym

Godmorgon bloggen!
Nu har jag precis ducshat och fräshat till mig! rakade benen,tvålade in mig och allt! Mys. Men idag blir det kista med Disa! Har inte träffat henne på jätte länge så det blir jätte kul. Vi har inte riktigt bestämmt när vi ska åka med om en talvtimme eller en timme, måste börja fixa mig nu! Jag åker ju förmodligen iväg till åre imorgon så det vart bara en dag här hemma. Men som jag har sagt, datan följer med till åre såklart! ;) Men nu ska jag böja fixa mig, tror vi åker om en timme. Så blir nog kanske något till inlägg! Sen visar jag såklart det jag har köpt sen när jag kommer hem! Vi hörs ♥


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0