With Mathilda now

Är med mathilda nu, vi har varit i centrum... men det sög så vi gick hem till mej och kollade på en film, inte för dne heller va så bra med aja! ;) Nu ska vi typ ut och hoppa studsmatta i solen! LOVE IT!!!
Men ikväll blir det bara familjen hemma.. chilla och ha det mysigt. Är grymt trött sp trir jag lägger mig tidigt ikväll.. + att jag ahr fotbolls match imorgon och jag har lite ont i halsen så vill försöka sova bort det, sen åker jag ju till åre på onsdag med mathilda så vill ju lixom inte vara förkyld då!! :D Längtar !



Nu skiter jag i den som är sönder! HAR BYTT DEN NU SÅ HAR EN NY! :D


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0