VENDELA NEEEEJ!

Vendela du får inte åka till  thailand på onsdag! kommer kännas så tomt utan dje och din humor! du måste vara kvar i skolan med mej, inte bara dissa mej så. bajs på dej!
vi kommer inte kunna vara med varandra på måndag eller tisdag heller... och inte på hela lovet!! ååå :(
Men hon ska göra en header till mej när hon är där så det är ju riktigt najs! :D
Hoppas den blir bra, ÄLSKAR DEJ VENDELA!

bilder på oss.. ´xd





SÖTNOS

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Vendela

jag vet älskling, vill värkligen spendera en mycket stor del av lovet med dej! men gumman vet du vad som är bra ? jo att et är gratis internet i mitt hus så jag får vara inne en timme per dag och ja då KAN VI SKYPA !!! :D yeeeeeees. då blir det mycket skypning, något iaf ! fattar inte heller hur jag kommer klara mej utan dej gumman. 1. ladda ner riktigt mycket bilder på dej på min telefon som kan distrahera mej under flygresan 2. ladda ner ljudklipp på din röst 3. skypa med älsklingen 4. webba med henne !!!! 5. köpa några riktigt snygga saker så hon fatttar att jag älskar henne. 6 detta var till dej ida bejbi ! love u. när jag kommer hem blir onsdagen vår <3

2011-04-10 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0