VARFÖR FINNS FÖRKYLNING?

varför finns förkylning? vad är vittsen med det? ingenting! ;o åker till åre idag, ska bli så jävla najs! då är det ju inte direkt det roligate som finns att vara förkyld där. Det är tyvär samma sak med mathilda, hon är också förkyld. Men det är ju oftast värst på morgonen så vi hoppas att det kommer gå över.. usch, hatar förkylning, specielt rethosta och när det ¨då gör ont i bröstet när man hostar..  eller att bara ha rethosta fast det inte gör ont är lika jobbigt!
Men idag ska jag bara vara hemma,  packa klart allt det sista och försöka hinna att plugga lite! skit tråkigt i know, men så jag inte behöver plugga lika mycket i åre.. Det här vart nog ett riktigt tråkigt inlägg, men ni får ha det bra & jag och mathilda ska ta och bli rikotogt friska idag! Tar med mig kameran & tar MASSA bilder till er, både i lägenheten, på torget & såklart i backen! :D

& såklart åker jag dit i min onepiece, & mathilda också! Sjukt mysiga!

PUSS ♥


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0