Vad skulle jag göra utan er ?

Idag har jag haft väldigt bra statistik! Har fått massa komentarer idag, typ rekord med komentarer! det gör mig så grymt glad. För det är ju lixom inte kul att blogga om ingen uppskattar det, och efter som jag lägger ner tid till er så kan ni ju ge mig lite också! och det har ni gjort. Det gör mig skit glad! TACK, fortsätt såhär!
I love bloggläsare! Skit bra.
Men tyvär tror jag inte att det blir någon tävling för inga har sagt att dom vill vara med! eller jo, bara filippa! så antingen så får jag tyvärr hoppa tävlingen eller så vinner hon, och får massa läkningar! det får jag se hur jag gör! :D

Men fortsätt såhär som ni har gjort idag så får ni mig på topphumör!
Ida ♥ bloggläsare!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Klara & Frida

fin blogg / båda :)

2011-04-25 @ 20:24:35
URL: http://klaraofridas.blogg.se/
Postat av: Filippa

jag <3 din blogg !

2011-04-25 @ 20:29:33
Postat av: Rebecca Schilling

Sv: oj då glömde visst de men jag heter Rebecca

2011-04-25 @ 20:33:31
URL: http://beccaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0