underbar dag, verkligen underbar!

Hoppas att ni orkar läsa..
Nu har jag kommit hem från mina kusiner. Min dag har varit helt underbar. Jag skrev ju i ett annat inlägg att jag hade varit med Jossan och kollat på en fotbolls match. Sen efter det käkade vi på subway och sen åkte hem till henne. Jag fixade mig där och fick låna hennes hårförlängning :D Som jag har nu, sen fick jag låna ett skit snygg linne som jag har haft på mig ikväll. Tyvär har vi inte tagit bilder.. tänkte inte på det faktiskt.
Men sen hämtade mina föreldrar mig och vi åkte till mina kusiner. Sen åt jag där, sen ringde Jossan och
var utan för deras hus och ville att jag skulle komma ut. Vi skulle gå till en majbrasa men vi åkta till den som var i österskär istället för vi trodde att massa skulle vara där, men vi va lite sena och alla hade tyå redan åkt hem.. asså alla dom som vi kännde. Så det var lite tråkigt men aja, sen fick jag skjuts till mina kusiner igen och va där ett tag. Kollade på tv samtidigt som jag smsade massa.. smsade framförallt med Jossan & Lucas.
Men mer säger jag inte!

Imorgon ska jag spela match, tyvärr har jag fortfarande skit ont i min hals.. men ska försöka spela så bra som jag kan.. sen ska jag vara med Jossan efter matchen, vi ska göra en sak som vi har bestämmt att vi ska försöka göra varje söndag! :D mysigt! Sen får jag se mer vad som händer.

Sen har jag bestämmt att jag ska träffa lucas nån gång i veckan typ.. så det ska jag försöka
komma ihåg och fixa, typ jossan också! Ska snacka mer med dom senare!
Men älskar er, jossan & lucas. SÖTNOSAR!







Såhär såg dagens outfit ut, innan jag fick en annan tröja av Jossan och hon fick låna den jag har på bilden.
 



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0