underbar dag med hanna!


Idag har det verkligen varit en underbar dag! Har varit med bästis hela dagen, dagen började med att vi gick upp och gjorde smothie. Sen kollade vi lite på tv, båda var grymt trötta.. men sen bestämmde vi oss för att gå ut i solen så vi gick ut! Det är ju helt underbart väder! Först hoppade vi studsmatta, sen vart vi så sjukt varma så vi tog av oss linnet  och solade! grymt skönt, smsade också. Älskar det! ;) haha, sen efter vi hade solat så spelade vi lote fotbolls på min tomt! haha, vi är värsta fotbolls nördarna asså ;o.. sen blev vi sjukt varma, så vi gick in och åt lunch, fixade oss en snabbis och cyklade hem till hanna. Hon skulle hämta pengar, sen tog vi tåget till universitetet!
Men efte vi hade gått in så mådde jag grym illa & kände mig skit yr.. tror jag fick solsting! Hatar det..
Jag mådde illa hela vägen på tåget och när vi kom fram.. trodde att jag skulle spy! så jag och hanna gick in till en prestbyro och köpte vatten och en glass! Det behövdes verkligen just då! Sen efter det mådde jag lite bättre, och nu mår jag toppen igen! Men det har varit en toppen dag iallafall! Älskar dej bästis! ♥

Bilder från idag!






 SÖTNOS!

 Haha :)







 Ignorera mitt face..






ROMPA! ;D










Hanna fota.. ;o

Hahahhahahhahahhahhahahha! Diggar bilden.. ;))


Volt! :D


Haha,älskling va det läskigt? ;)
'








Sexyyyyy







ÄLSKAR DEJ HANNA!



Föralltid ♥

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Hanna :d

Fan vad najs det va! :) älskar dig mest bästiiis!! :*<3333

2011-04-19 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0