tråkigt inlägg..

Nej.. imorgon är det skola! jag har verkligen inte lust. Eller såklart det ska bli sjukt kul att träffa alla, saknar er tjejer så sjukt mycket! Men tyvärr kommer inte Vendela imorgon för hon är fortfarande i thailand.. men hon kommer typ på onsdag! :D Men orkar inte gå till skolan för allt plugg, men okej då.. ibland är det kul att lära sig massa saker.
 Imorgon har jag också fotbollsträning men har ont i halsen och lite förkld så får se om jag kan gå på den, min bror och pappa kommer hem från USA imorgon också, dom har varit där i en vecka med hockeylaget! Lite avis faktisgt! ;D
Men nu vart det här ett sjukt tråkigt inlägg.. så bye!

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Rebecca Schilling

Jätte fiin blogg

Var gärna med i dagens blogg på min blogg

2011-04-25 @ 19:39:29
URL: http://beccaahn.blogg.se/
Postat av: alvawilsson

sv: okej vad bra, jaa det måste vi absolut söötnos <3

2011-04-25 @ 20:50:52
URL: http://alvaawilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0