STOR FET DISS..



Läxor!
Ja men kolla, man har tex ett prov. Som jag har ett prov nu efter lovet.. Lärarna borde väll fatta att man lixom kanske ska hitta på något på lovet, lov betyder lixom ledigt. Studiedag är en annan sak, det är lixom att man ska studera, asså plugga, fast man gör det hemma. Men inte lov, det betyder ju lixom att man sk avara ledig! Jag fattar inte då varför lärare ger massa saker att plugga så man måste plugga på lovet och vara sjukt strässad!
Som jag, jag har ju varit i åre typ hela lovet med mathilda.. klart man inte har lust att sitta och plugga där lixom. Så nu är jag sjukt strässad och börjar få ont i huvudet! Vi har prov i 'no' och det är inte så lätt det heller.. så känner att jag måste plugga som en dåre, sen har vi ett projekt som ska in på onsdag. Det är jag inte heller klar med på långa vägar! så vet lixom inte vad jag ska ta mig till! det är väll ändå inte till för att man hela tiden ska känns sig skit strässad och må dåligt för skolan. Jag tycker att vi är aldeles för unga för att få så mycket.. jag blir sjukt strässad och känner att jag aldrig kan slappna av, kan lixom inte sova på kvällarna och så. Så det här blev en stor fet diss!

Hoppas ni orkade läsa det här men kännde att jag var tvungen att skriva det.. haha!
Puss ha det bra, nu ska jag fortsätta att plugga... -,- ;) haha

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0