sniglar, är inte direkt det bästa som finns....

ja, rubriken talar.. idag på franskan så fick vi äta sniglar, sniglar äter man ju myckt i frankrike så.. jag trodde faktiskt att det skulle vara ganska gott för min pappa och bror gillar det. och det är ju vitlökssås runt. Men det var inte direkt det bästa om man får säga så.. jag höll på att spy typ, skit äckligt.. usch!
Men nu vill jag inte skrämma er för det var skit god sås runt, den va helt ok! ;) men inte själv sniglarna, dom va helt slämiga och bläiga.. usch! :D haha, men kul att har smakat iaf! '
Men nu ska jag ner på träning, hörs senare! :)


so sweet you are disa! <3

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0