Skolan

Hejsan bloggen!
Just nu står jag vid datorerna med Mathilda.
Haha..det ända vi har pratat om ida är typ åre.. vi planerar massa!
SKA BLI SÅ GRYMT KUL.
Vi åker natt tåg,sen ska vi packa tillsammans också,och shoppa massa där.
Men vi vill träffa lucas där, det skulle vara grymt kul. För han tar med sig sint kompis så hade varit grymt om det hade varit jag mathilda lucas och wille!!! men tyvär blev det inte så.... arg.. -,-

Idag har jag bandy träning men hinner inte hem till den så jag måste hoppa den & plugga istället!
hatar att plugga-.-

Bloggar när jag kommer hem,Puss!


ARKIVBILD

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0