Ska snart hem :/

haha, ska snart hem från vendela, vi skulle egentligen slagga men asså min farmor är hemma hos mig och skulle äta med oss, så jag ska hem snart. Eller pappa hämtar mig.. tråkigt I know, men jag får träffa vendela på måndag igen, eller imorgon får se! Men på söndag har jag fotoblls match ska bli kul. och imorgon blir det inget med jossan för hon kunde typ inte. Men nu ska jag dra, ska ränsa min garderob snar igen tror jag.. ska nog sälja lite snygga kläder den här gången.. -,- haha :D
Men hejdå, hörs senare då jag lägger in alla bilder på min mathilda och fanny i åre i våra onepiece!
PUSS ♥

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0