saknar er!

Saknar er så grymt mycket!


Hanna L ♥


Emelie D ♥


Mathilda L ♥


Kajsa J ♥


Petra L ♥


Emma R ♥



Anton A & Isak L ♥


Stina A ♥


Filippa K ♥


Vendela J ♥    Ps; Kom hem från Thailand nu!


Disa B ♥


Siri T ♥


Felicia T ♥


Frida H ♥


Lucas R ♥


Jonna S ♥


Emilia B ♥


Sarah S & Ebba D ♥


Jossan H ♥


Saknar & älskar er grymt! ♥

Saknar massa fler! Men det var bara dom här jag hade foton på, så om du inte är med så betyder det bara att jag inte har ett kort på er! Så det är fler så ingen behöver bli sur på mig nu om jag inte har skrivit er! För det finns 1000 till!



Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Filippa

gumman! saknar dej med :(<3

2011-04-20 @ 11:51:36
Postat av: Emelie Davidsson

Aw, saknar dej med puss<33

2011-04-20 @ 19:17:41
URL: http://emelieetyp.blogg.se/
Postat av: Jonna

Naww<3tack gumman<3333 saknar dig enormt mycket <3 :)

2011-04-25 @ 14:34:15
Postat av: josefine hagström

omg, vvad gammal bild på mig, jag älskar dig ida :) <3333

2011-04-25 @ 20:11:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0