Om typ 2 veckor..

Om typ två veckor funderar jag på att göra en bloppis.. vendela ville så jätte gärna vara med mig när jag ska ta bilderna och allt, och hon åker ju till Thailand som jag skrev i förra inlägget.. så måste vänta på henne tills hon kommer hem då. haha, segt men klart men inte säger nej till henne! :D
Asså hon ska fota mej med hennes system kamera. Så det kommer nog bli en grymt rolig dag!
Längtar redan! :)




Hitta en söt bild på mej och bästis,<3

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Vendela

längtar tjockt mycket mer bebe!! den dagen blir grym !!<3

2011-04-10 @ 21:32:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0