OM LOVET !!

Hejsan bloggen!
nu har mathilda åkt hem, vi har kollat på film och varit ute. Grymt kul iaf! :)
Men nu ska jag berätta vad jag ska göra på lovet, jo, På lördag ska jag spela tränings match med fotbollen och på söndag fotbolls match, första serie matchen i år så ska bli grymt kul! :)
På måndag ska jag nog bara vara hemma.. Får se om jag hittar på något med nån kompis eller nått sånt, ska börja packa lite tror jag också. På tisdag ska jag typ packa med mathilda, asså vi ska typ packa tillsammans inför åre! Sen så ska vi också åka och köpa godis till tågresan och sen så ska vi träffa påskharen där också! vi ahr bokat tid. Haha ;)
Nej, men vi ska iaf dit också, sen på onsdag ska jag bara fixa klart allt det sista till åre, chilla lite, blogga och allt möjligt! Sen på kvällen hämtar mathilda och hennes pappa mig här hos mig och så skjutsar henne pappa in oss till stan och hämtar upp min mamma där för hon är och jobbar, sen åker vi till tåget, och trar mot åre! så det blir jag mathilda och min mamma som åker upp dit! :D Grymt snällt av mathildas pappa att skjutsa in oass iaf!
 Ska bli så grymt skoj. Fattar inte hur sjukt kul vi kommer ha, BÄST! Sen är vi där tills söndag sen åker vi hem igen, men så ser mitt lov ut. ska bli så grymt kul längtar sjukt. Min familj har ju en lägenhet där!
Och juste, jag kommer ta med mig min data dit. Men vi kommer inte vara inne på den mycket alls eftersom vi ska lixom åka skidor shoppa och bara ha det bäst. Men nån gång kommer vi ju blogga och vara inne på datan, vi kanske till & med han vara inne under tågresan! Men vi hörs mer om det senare.
Det var lite vad jag ska göra under lovet!

VAD SKA NI GÖRA PÅ LOVET?
Komentera vad ni ska göra! :D








Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0