nu några bilder från åre!

Jaa! nu kommer dom! Eller det här är bara dom som jag
tog på min mobil, så det är inga bra, ALLA andra bra är på kameran
ska försöka ladda över dom, lovar..
på kameran har jag alla skit coola bilder på mig,
fanny & mathilda också i våran onepice sen ute i mörkret på kvällen!
Men nu kommer det några på mig och mathilda.

Sista dagen åkte vi bara i t-shirt! helt sjukt! :D


Haha, sötnos fasnade med skidan ;)


haha, vi hittade den i en åre butik.. rätt så skönt tryck men ändå lite för mycket ;) haha, diggar den!
Alla som gillar sälen ta inte illa upp. Menar inget illa om sälen tycker bara att den var grymt skön! ;)


Mathilda kommer där uppe. ser inte ut som att den där backen är brant, men den är sjukt bran, en svart och sit bran backe! men grymt rolig!


sötnos i rockgondolen, haha! spotify finns i den! Najs eller vad? ;o




Mathilda i t-shirt! typ 25 grader


Jag.. :)




brevid backen stanade vi och drack vatten ur en liten liten bäck. Så grymt gott vatten asså!
Om någon underar och tror att det är äckligt vatten så är det inte det.. asså det är skit rent och fräsht!




Va och shoppade! :D


Jon Olssons!


Bjuder..

det var några bilder..
Föresten! vi fick snacka med Jon Olsson! :D Omg!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Mathilda <33

ÅÅHH!!! Åre var bäst, om du vill så kan vi ju ladda upp bilderna tilsammans. Altså, det blir ju roligare då. (: <33333

2011-05-01 @ 11:08:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0