Mobilen

Har varit med Vendela hela dagen. Har saknat min Bajskorv så grymt mycket så. Men Vi har typ bara pluggat.. Eller Asså vi gjorde matte projekt, man ska göra ett eget rum en en skokartong Så det gjorde vi.. Tråkigt men ändå inte ;) nu har hon åkt hem och ska plugga science (no) har prov imorgon. SUGER, i know! Sen måste jag läsa också, ska vara klar med min bok men har typ 80 sidor kvar.. Hatar att läsa, haha! Så det är mycket plugg just nu men lovar att jag ska försöka blogga lite till er också! Nu är jag inne på mobilen så det är därför jag tyvärr inte kan lägga in någon bild! Men hörs senare,

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0