med bästis, en grym dag!

Hejsan bloggen!
Just nu sitter jag här med hanna. Först hade vi fotbolls match, vi förlorade tyvär med 3-1, men jag tycker att vi iaf spelade bra och hade kul så det är huvudsaken. ;)sen yklade vi i till en liten affär för att köpa glass. Men det fanns typ ingen glass där så vi cyklade till centrum! köpte glass och lite annat som vi ska ha ikväll, för ohn slaggar här! Sen åkte vi och hyrde film. Så vi ska snart äta och sen mysa och kolla på film och äta lite cheeseballs och choklad! ;)
Hanna fick nyss prova min One Piece, hon är helt kä i den! Haha, hon ska tjata på sin mamma att få en.. ;P
Men den är grymt skön, så fattar de! Men nu ska jag vara lite social med min lilla panna så puss hej!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0