Mathilda Gästbloggar!

Ida, var ska jag börja? Du betyder allt! Vi delar allt tilsammans, skratt, tårar, glädje och sorg. Du och jag genom eld och vatten. Om jag behöver komma igenom en brinnande tunnel så är du min vattenhink. Du löser alla problem, och du fattar inte hur mycket du betyder. Du har gjort mig till den jag är idag. Våran humor, oh my god! Allt är underbart, vi har våra stunder där bara vi förstår skämtet och allt är underbart. Men vi har också våra tilder där vi båda går igenom svåra grejer. Men allt löser sig oftast bara jag får vara med dig. Vi bråkar ibland, men BIG DEAL? Vi löser det alltid. Vi kommer ha det bäst med stort BÄST i Åre. Massa skratt och så mycket mer! Allt komemr vara underbart!
Ida, ta åt dig nu. För att allt är sant! (a)
JAG ÄLSKAR DIG!




Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0