LOVE IT!

Äntligen är det vår, typ 20 grader varmt!
Man kan ju lixom sitta ute i bara linne, helt sjukt skönt asså!
Just nu sitter jag ute med datan, ska plugga nu. Men det är bara så sjukt skönt att inte behöva ha på sej tjockjacka, uggs och massa andra tjocka kläder, man behöver bara ha en tröja och tygskor.
Jag älskar vår, VÄRME!
I LOVE IT!
Men nu måste jag plugga, hörs sen! Puss


Arkivbild.

Ska försöka ladda upp massa andra bilder som jag har tagit på min kamera men hinner tyvär inte idag, ska plugga och försöka lägga mej tidigt ikväll... iaf försöka. ;o Är grymt trött varge morgon så.

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Johan :D

feeet chill ;D

men ofta det ee 20 grader? =)

2011-04-11 @ 17:44:12
Postat av: isabelle

Fett söt :)

2011-04-13 @ 20:59:14
URL: http://issble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0