LÄNGTAR TILLS....

NÄSTA VECKA!
Ska till åre då med mathilda, Längtar sjukt mycket!
Min familj har en lägenhet där, och pappa och brorsa åker på hockey resa, så jag tar med mig mathilda till åre. Tjej vecka med mamma och mathilda! ska bli grymt kul. Vi åker upp på onsdag, tåg! åå! LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR.
Min kompis lucas åker upp med en kompis till han också, men dom åker upp den här veckan och åker hem innan vi kommer upp.. lite synd, för hade varit sjukt kul att vara med dom där! För saknar dom mycket
så det skulle vara kul! Men så blev det inte..... ;)




Haha... måste bjuda på sig själv! för kanske ett halvår sen........



Älskar dej! LÄNGTAR SJUKT!! :D

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0