I know ....

Jag vet att jag inte har lagt ut mycket bilder alls på den här bloggen.. men det är för att jag har tagit bilderna på min kamera, och jag vet inte vart sladden är som jag ska ladda över alla bilder med. Men får väll fråga pappa om han vet vart den är. Jag har massa bilder som jag har tagit med kompisar och sånt.
men jag får fråga pappa vart den är.. Sånna fall laddar jag ner massa ikväll, i helgen eller på måndag! Så det kommer komma massa snart!
Nu får ni en grymt gammal bild på mej...... jag bjuder på mej!


Bjuder..

Aww.. en gammal bild på mig och Mathilda.. För 1 år sen! saknar den tiden :(

Ett år sen.. bjuder också!
Men visst har jag förentrats? Det tycker iallafall jag, grymt mycket!
NU;

Okej, ni kanske inte ser men jag ser......

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0