hos jossan.

Förlåt för dålig uppdatering idag.. Jag har varit med Jossan hela dagen. Först träffades vi å centrum och tog buss till röllingby mför att kolla på en match, såg ... sötnos. Sen skulle vi käka lunch och Jossan pallade inte vara kvar på röllingby så vi tog bussen tillbaka till centrum och käka på subway. Sen va vi där en snabbis, sen åkte vi hem till Jossan, vi har inte gjort något specielt. Eller hon tog fram sin mörkbruna hårförlängning och gav det till mig, så jag ska typ köpa det av henne! :D Sen har vi fixat oss massa också. Jag ska snart till mina kusiner, men
jag ska träffa Jossan igen lite senare, sen får vi se, jag kanske åker hem till henne igen så msover vi hos henne. Så min dag har varit sjukt rolig. Massa flum!

Älskar dig Jossan!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0