GLAD PÅSK !!!!

Förlåt! Är sjukt ledsen att jag inte har bloggar mycket alls.. Men Allt här i Åre går ju lätt före.. Kan ju Lixom Inte sitte och blogga massa när jag är med mathilda! Det är så sjukt varmt här, idag var det 20 grader och imorgon ska det bli varmare.. Jag har ju ryggplatta, blir så sjukt varmt! Svettas ihjäl, så imorgon ska vi bara ha t-shirt, Asså typ alla har det! Så sjukt varmt! Men jag har inga bilder jag kan lägga ut eftersom jag bloggar på mobilen, men ni får massa sen i veckan om jag har tid att ladda upp dom! Ikväll så har jag varit med mathilda och Fanny, vi gick iväg och kollade på nån tävling, alla 3 hade på sig sin onepiece.. Haha, alla kollade på oss och typ sa att vi var bebisar! Men vi sket bara i dom. Hade iallafall grymt kul !! Vi tog massa bilder i mörkret ute i våra onpiece, men tog dom på kameran så kan inte läggs upp dom nu heller! Så när jag kommer hem och har tid så kommer ni får VÄRSTA bildomben! Så håll utkik. Men nu ska jag vara lite social med mathilda. Åker ju hem imorgon, så sjukt tråkigt orkar verkligen inte åka hem till allt, här är det bäst, man kommer bara ifrån allt! Så skönt. Så pallar inte allt plugg! Seriöst dör typ av stress när jag tänker på alla prov ci kommer ha i veckan -,- USCH! Men nu ska jag gå! Puss hej <3

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0