Förlåt....

Förlåt för grymt dålig uppdatering.. Är ju i åre så det kommer inte bli så mycket. Vi kom ju hit 7 imorse, tåget var faktisgt grymt mysigt, små och hårda sängar tyvärr men annars bra :) båda hade våran onepiece, skit skönt! jag kunde inte sova bra alls men Aja... Så nu är båda jätte trötta men ska försöka hålla oss uppe lite mer iaf ;) vi har ju åkt skidor hela dagen, grymt kul! Men tyvärr lite slaskig snö.. Och vissa backar buckliga, men annars var det toppen för man fryser ju inte direkt. Sen nu på eftermiddagen så gick vi ut påhittet och kollade i affärer, mathilda hittade en Åre tröja och ett par byxor, och jag hutade en fin blus. Allt var riktigt sött! :) men nu ska vi snart äta.. Ska försöka blogga lite mera, iaf så mycket jag kan! Men just nu bloggar jag på min iphone så jag kan tyvärr inte lägga in bilder., men har tagit massa med kameran sä det kommer komma massa när jag kommer hem! Men ni får ha det så bra, puss <3

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0