datasalen

hejsan bloggen! Just nu sitter jag i datasalen och bloggar. Vi har rast men jag och vendela visste inte vad vi skule göra så vi gick in hit. Jag bloggar och fickar lite saker på schoolsoft, och filippa typ la in nån sak på schoolsoft. Vi har tråkigt men ändå inte. Idag slutar jag fett sent, fem i 3... sen åker jag hem direkt, har skit brottom till min fotbollsträning. Snart har vi engelska,sen science (no) och då har vi prov.. pallar inte! hoppas det är lätt.. ;)
sen efter det har vi språk, jag har franska. Men nu orkar jag inte skriva mer, hörs senare!

hahahahaah... nu kom mica till mig också! ;) okej.. vet ingen bryr sig! :D


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0