Dagen kommer nog bli underbar!



Ja, dagens planer är att vara med Mathilda. Vi åker ju till åre imorgon så vi ska fixa lite saer till dess! Ska bli så grymt kul, längtar som f*n!! Just nu sitter jag och dricker smothie, som vanligt! :D Mathilda sov hos en annan kompis inatt men hon är på väg hem nu, sen ska vi träffas! jag måste bara fixa mig en liten snabbis först. Men sen ska vi cykla och möta varandra, åka till centrum för mathilda behövde köpa något, vet inte vad. Sen ska vi cykla och träffa påskharen! ;) haha, vi har bestämmt tid med honom! Nej, men vi ska köpa att påskägg till varandra och ge till varandra i åre, för vi är ju där under påskdagen! så det ska bli riktigt nice! Sen efter det ska vi hjälpa varandra att packa och så. Vi är sjukt taggade! Längtar du grymt mycket ska blir så jävla kul!
Men som sagt, jag tar ju med min datan dit, så det kommer bli lite bloggning men bara ibland.. för om jag är där med mathilda så är det klart att jag inte sitter vid datan hela tiden! Jag och mathilda ska ju lixom vara med varandra, vet att vi kommer ha det bäst, verkligen bokstavligen bäst! :D Sen idag är det ju så grymt fint väder så det kommer göra allt änå bättre. & i åpre är det tydligen sjukt varmt också så tro mej, vi kommer komma hem bruna & fina, det gjorde jag iaf förra året därifrån! och då var det inte äns lika varmt! :D 

Sen lovar jag er att jag tar med mig min kamera till åre, kommer bli sjukt mycket bilder! Kommer lägga upp alla här sen!


ÅRE;

´

Kabinbanan! Där sitter vi snart mathilda!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0