Chill men ändå inte!

Hejsan bloggen.
Just nu pluggar jag matte... har matte prov på onsdag! Medans mamma lagar mat och jag dunkar musik samtidigt! så det är najs men ändå inte.
Lyssnar på coconut tree, GRYM! älskar den!
Men ska snart käka och sen får jag se vad jag gör.. orkar iaf inte plugga hela kvällen!
Skolan var väll sådär idag, inget specielt. Bara trött och tråkig, hoppas den blir roligare imorgon.... 
Näst nästa onsdag ska jag somsagt vara med vendela här hemma hos mej, för hon ska fota mej till min blopps. Så kika in och kolla om ni hittar något ni skulle vilja köpa! Jag kommer lägga ut massa sen får ni säga vad ni vill ha, och sen lägger jag ut lite mer så får dom som vill ha något buda högre! Men förklarar mer om det senare.


Inne på mammas data så hon har inga bilder... så därför fick det bli en till arkivbild!


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Vendela

thihih, kommer bli skit najs då ! btw ; sketa bra blogg !

2011-04-11 @ 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0