ARG

Hejsan, just nu sitter jag här i min onepiece! är grymt sur... för jag, filippa och a-l hade bestämmt att vi skulle ha dom imorgon i skolan, så nu när jag kollade mig i spegeln med min onepiece så ser jag att det är ett litet hål på benet!
men seriöst, om man köper något som inte direkt är så billigt, måste man väll ändå förvänta sig att den iaf
är hel när man köper den?! jag fick den för 2 dagar sen lixom! ÅÅ, blir så grymt arg!!!!!! Så då måste mamma gå och byta den imorgon så då kan jag inte ha den i skolan!




Jag i min onepiece, GRYMT skön!


Hålet, blir så arg!

Juste, kolla och se om ni gillar något i min bloppis som är längre ner! :D

PUSS


Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0