Angående bloggisen!

Hejsan bloggen!
Ja, om bloppisen.. alla som har köpt saker måste ju såklart få dom! men jag åker ju till åre på onsdag, och på tisdag kan jag inte träffa några men kanske imorgon.. så dom som inte får sinna saker imorgon måste tyvär då vänta till efter lovet.. förlåt men nu blev det så!
Men sånnafall efter lovet, då kan jag antingen bestämma någon tid med var och en.. eller bestämmer vi någon plats där vi kan mötas en viss tid! jag hör av mej mer om det här lite senare! Men förlåt att det blev såhär som det blev men aa..
Men eftersom jag inte kan ge ut sakerna än då så kan ni fortfranade fotrsätta att buda på allting, utom en tröja som jag redan faktisgt har sålt till en klasskompis! :)
men hör senare! PUSS


Jag i min onepiece..

Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0