ä-l-s-k-l-i-n-g---ä-r---h-e-m-m-a

åå, min älskling är hemma.
Vendela har jag varit i thailand i 2 veckor! Jag trodde att hon skulle komma hem imorgon
men idag hade vi svenska i datasalen, och sen helt plötsligt bara stog hon där, brevid mig.. Jag blev så förvånad! har lixom saknat henne sjukt mycket sen bara stog hon där.. Blev så sjukt glad! Sen på lektionen så sa hon att hon hade köpt något till mig. sjukt gulligt ju! Sen fick jag det efter lektionen och hon hade köpt ett iphone
skal! Ett grön glittrit. Så sjukt snygg! vart skit glad, att lixom tänka på mig. Så söt du är!
Vi har lixom inte kännt varandra länge alls.. eller jo ganska, snart ett år! och alla dagar med dig är
helt underbara! du är så grymt snäll. Finns alltid för en och när vi har slaggat har vi bara flummat och haft det grymt! Som när vi hade köpt godis, kommer du ihåg skruvmejslarna? helt sjuk!
Jag älskar dig!










Här är kommentarer jag fått i detta inlägg:
Postat av: Emelie Davidsson

Ida! Vi måste träffas snart, älskardig<333

2011-04-26 @ 19:11:53
URL: http://emelieetyp.blogg.se/
Postat av: Vendela

du, jag är gryyyyymt glad att du är nöjd med skalet bebe! saknat dej enormt mycket, helt obeskrivligt mycket faktist !!!! glad att jag träffat dej, alla tider är underbara med dej och de kan säkert bli ännu mer underbara!!!! älskar dej sjukt älskade sötA bebis !!!!<3333333

2011-04-26 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter DU?:
Kom ihåg mitt namn?

Din coola e-postadress srivs här (Endast för mig):

Har DU någon blogg?, som du kanske vill länka:

Här kan du skriva din braiga kommentar:

trackback
RSS 2.0